.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنسرسیوم ساخت راه آهن گرگان،مشهد توسط شركت آلمانی

معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: الحاقیه ای به متن موافقتنامه ساخت راه آهن گرگان - بجنورد- مشهد افزوده شد.

به گزارش شمال نیوز ، حسین تهرانی در گفتگو با مهر گفت: موافقتنامه ساخت راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد میان وزارت راه و ترابری و یک کنسرسیوم آلمانی-ایرانی منعقد شده است که طرف ایرانی آن شرکت عرش و یکی از پیمانکاران زیرمجموعه آن شرکت فاطر کوثران است.

معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: مبلغ اولیه پیش موافقتنامه ساخت راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد یکهزارو 800 میلیون یورو بود که با افزوده شدن متن این الحاقیه به حداکثر هزارو 800 میلیون یورو طی اجرا در سالهای آتی تغییر کرد.

وی ادامه داد: حداقل 500 میلیون یورو از کل قیمت تمام شده این مواففقتامه نیز باید صرف خرید ناوگان شود و کل مبلغ قرارداد نیز زیرسازی، روسازی، ناوگان و غیره را شامل می شود.

معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورتصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در این الحاقیه منظور شده است؛ لغو یکطرفه قرارداد از سوی دولت ایران در صورت بروز هرگونه اشکال در روند وارد شدن منابع مالی فاینانس و سایر موراد است.

تهرانی ابراز داشت: قیمت دقیق این قرارداد در زمان انجام پروژه و با توجه به قیمت انواع مصالح درزمان مقررمحاسبه می شود و هنوز قیمت تمام شده این پروژه نهایی نشده است.

معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهارداشت: روش تامین مالی این پروژه فاینانس است که باید میزان بهره آن بر اساس ضوابط بانک مرکزی تعیین شود و دولت آن را بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: تامین منابع مالیاین پروژه از طریق بانکهای خارجی باید به تایید معاون وزارت دارایی برسد وتعیین جزییات بیشتر این پروژه به انجام کار کارشناسی دقیقترموکول شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume az alman 19 شهريور 1387
bayad tavagoh dasht ke shorue kar dar zamane baadaz tahrim mibashad ya ke belafasele pas az marahele ghanuni angam mipazirad.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.